Kingman en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu Kingman en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu

Kingman en Los Angeles

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteren in Kingman aangekomen en daar ging een hele leuke route aan vooraf. Route 66, wat is het leuk om daar overheen te rijden ook al zijn we niet op de motor. Gestopt in Seligman, dat was en tip van Paul en Nathalie, jammer genoeg regende het maar je kunt je als nog goed vermaken in de winkeltjes in de straat. Voor één van de winkels stonden de autokarakters van de tekenfilm Cars voor de deur, erg leuk.

De volgende leuke stop was in Hackberry, daar hadoen ze dan weer een leuke toilet.

Onderweg flinke regenenbuien en donderklappen mee gemaakt maar in Kingman was het dan weer kurkdroog en verlangen ze daar naar regen.
Er was daar een zwembad voor ons vieren en de kamer was echt groot.

Vandaag zijn we naar Los Angeles gereden, was een lange reis maar het pootje baden in de Pacific maakte dit goed.
De jongens werden helemaal enthousiast want GTA, het spel wat ze wel eens spelen speelt zich af in LA.

• 13 Augustus 2015 - 08:40

Naf: