Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Gisteren hebben weer ons op gesplitst. De mannen gingen een hike doen 340 meter naar beneden maar dat moet je ook weer naar boven klimmen dus ben ik boven gebleven. Ik ben langs de rand van de Canyon gelopen en heb genoten van de enorme uitzichten. De één Nog moet dan de ander.
Dat doen al die parken wel goed met de shuttlebus. In en uit stappen wanneer je maar wilt.
Uiteindelijk in een regenbui terecht gekomen en wat klinkt dat onweer hard.
'S Avonds weer een mooie zonsondergang gezien maar op een ander punt, Hopi. Spectaculair om te zien en wat een mensen bij elkaar maar ook hier gaat alles georderd in de rij en niet kriskras door elkaar.
Vandaag op weg naar Kingman via de route 66.

• 11 Augustus 2015 - 21:49

Naf:

Wat zullen jullie met een berg mooie foto's en films thuiskomen van al die pracht-ervaringen. Wij kwamen daar ook aan met onweer. Zou dat des Grand Canyons zijn? Benieuwd naar jullie vervolg op Route 66!

• 12 Augustus 2015 - 00:57

Het is de tijd van het jaar, kans op regen is groter

• 12 Augustus 2015 - 07:44

Saskya: