Biken en hiken - Reisverslag uit Pioche, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu Biken en hiken - Reisverslag uit Pioche, Verenigde Staten van PloegennaarAmerika2015 - WaarBenJij.nu

Biken en hiken

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pioche

Gisteren stond het fietsen op het programma. Eerst met de bus omhoog, fietsen voorop de bus en we moesten ons opsplitsen. De bussen rijden om de 10 minuten dus dat is geen probleem.
Arjan doet zijn goprootje om een daar gaan we. We stoppen veel want wat zijn de uitzichten mooi. Kleine wandeling naar wheeping rock genaakt. En gegeten bij Zion Lodge. We wilden de emerald pool gaan wandelen maar dat doen we vandaag. Verder naar beneden gestopt bij de Virgin river om even pootje te baden, is best lekker als het zo warm is.
Eind van de dag doen we nog een bommetje in het zwembad, heerlijk.
Daan heeft gekookt, hij is de restaurants en beetje zat.

• 07 Augustus 2015 - 15:56

Saskya:

Klinkt weer leuk. Zag op FB de foto's erg mooi ook daar zeg.

• 07 Augustus 2015 - 16:10

Naf:

Wat handig, die fietsen voorop de bus! Dat klinkt wederom als een hele fijne dag. Wat leuk dat jullie de Emerald Pools gaan bekijken! Veel eekhoorntjes daar, lekker een zakdoek oid meemen om in de koele pools te dompelen om je ff op te kunnen frissen! Veel plezier weer :-)

• 09 Augustus 2015 - 12:19

Theo Van Diest:

Wat een geweldige reis maken jullie zeg! Dat met die go-pro lijkt me ook erg leuk. Veel plezier nog en groetjes van ons beiden.